lundi 1 février 2016

Teasing extra braises 01



[FR] Ah, va falloir que je vous parle de ça aussi.

Pleins de projets en même temps ^^

Donc pour ceux qui se posent la question : oui c'est bien Bambi. Oui, je suis en train de dessiner des planches au traditionnel. Non, ce n'est pas un chapitre de Braises.

C'est un hors-série. D'où le fait que je me permette de changer de méthode de travail (d'ailleurs ça fait un bien fou de faire du tradi @A@).

Et pour l'instant j'en dis pas plus ^^J'ai déjà évoqué ça dans certains commentaires, donc je pense que certains savent de quoi il s'agit, mais vous me connaissez : j'adore vous faire mariner :)

______________________
[EN] Ah, I'll have to talk about this too.

Lot of projects in the same time ^^
So, for those who are wondering : yes it's Bambi, from my webcomic "Braises". Yes, these are traditionnal comic pages. No, this isn't an upcoming chapter of the webcomic.

This is an extra. That's why I try new things (like draw comic pages with pencils and ink, and so on). And that relax me a lot @A@

For the moment, I won't tell more about this ^^ I've already talk about this in comments, few times, so I guess some of you know more or less what is this "extra" comic. I will make you wait for this just a little more ^^

Actually, I don't know if you'll be really interested non-french people. Tell me if this is the case.I planned to make the artbook boy'z both in french and english, but not really for this project (because you don't know characters, story, and so on, so I guess, that won't interest you >.<)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire