lundi 19 octobre 2015

Coming soon ~



[EN] I did few fanarts of a french youtube show. I don't think english followers will see what I mean, but I will upload them soon :) Here's a preview ^^ I'll post them soon, haha !

[FR] J'en ai parlé un peu sur FB. J'ai donc fini ma petite série de 5 Fanarts sur un show youtube francophone. Voici un petit preview. Allez-vous deviner de quel show je parle ? Je posterais les fanarts prochainement haha !

_________________
Art by Rakjah
Characters : Suspense ! Guess who ?
Don't use it without permission, ask for it before please.

Webcomic (in french only) : braises-webcomic.blogspot.fr/

Blog : antre-de-thess.blogspot.fr/
Deviantart : rakjah.deviantart.com/
Tumblr : rakjah.tumblr.com/
Facebook : www.facebook.com/ThessDrawings
Shop : www.etsy.com/fr/shop/AislingSt…

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire